Здравейте красавици!
Съставихме списък с повтарящи се въпроси, на които бихме искали да ви отговорим!
Ако не виждате отговор на въпроса си на тази страница, не се колебайте да изпратите имейл.
Къде мога да купя продукти на NEISS ?
Козметиката на NEISS може да намерите само в сайта neiss.bg
Какво означават значките в сайта и описанието:
- Показва процентите на натуралните съставки във всеки продукт
- Без парабени (синтетични консерванти)
- Ръчно произведен продукт с много грижа и любов
- 100 % гарантирано качество на продуктите
- Подходящ, както за деня, така и за през нощта
- Не е тествано върху животни и е произведено при изключително качество и контрол
Въпроси за продукт / каталог?
Ако имате въпрос относно наш продукт, първо прочетете описанието, ако не Ви е достатъчна информацията се свържете с нас тук .Ще се опитаме да Ви отговорим възможно най бързо.
Имате коментари и предложения !?
Чувствайте се свободни да пишете коментари и предложения, относно продуктите ни и как да ги подобрим.
Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка?
Не, не е задължително да се регистрирате. Регистрацията е с цел по - добро обслужване и улеснение на поръчката. Тя е еднократна и след нея, Вие пазарувате по-удобно, следите предишно направените си поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.
Какви са начините, по които мога да направя поръчка?
Можете да направите поръчка онлайн като гост или регистриран потребител в сайта ни.
За да направите поръчка без регистрация е нужно да попълните бланката при финализиране на вашата поръчка: име и фамилия, точен адрес за доставка, телефон за връзка и e-mail.
Какви са сроковете за доставка?
Пълна информация относно Срокове на Доставката ще намерите Тук
Доставяте ли продукти в чужбина?
Направете конкретно запитване за страната за която се интересувате Тук
Мога ли да направя промени по поръчката си?
Винаги може да се прави промяна по заявката до момента на нейното изпращане.
Възможно ли е поръчката ми да не бъде обработена?
В редки случаи това е възможно, но само ако липсват важни данни за обработката на поръчката Ви, телефонният ви номер или е-мейлът за връзка с Вас са сгрешени. Ако сте объркали данните си или не отговорите по е-мейл или телефон на нашите служители е много вероятно да не получите пратката си.
Мога ли да върна или заменя вече получен продукт ?
Имате право да върнете или замените вече получен продукт/и в срок до 14 календарни дни от датата на получаване на стоката, отразена в документите за предаване от куриера. Продуктът/продуктите трябва да са в оригиналната си опаковка, да не са неизползвани и да нямат нарушен търговски вид. Транспортните разходи за връщането на стоката са за Ваша сметка.
По какъв начин става възстановяването на сумата за върнат продукт/и ?
Сайтът изплаща сумата с изключение на транспортните разходи не по-късно от 30 работни дни от датата, на която е предявена рекламацията, чрез банков превод, за което е необходимо да се посочи банка, BIC, IBAN и име на титуляр на сметка.
В безопасност ли са личните ми данни?
Всички данни при регистрация в сайта са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност. Уверяваме Ви, че информацията се използва с цел безпроблемно и качествено обслужване на потребителя.
Кои са начините за плащане ?
Както на Вас Ви е най-удобно. Предлагаме опции за плащане с наложен платеж, по банков път, PayPal, кредитни или дебитни карти (Visa, MasterCard и Maestro).
За по детайлна информация посетете Доставки и Плащания .
Ще ми издадете ли фактура за направена поръчка?
Разбира се. Издаваме фактури на всеки, който си е поискал. При финализиране на Вашата поръчка изберете опцията: „Желая фактура“. Фактурите се изготвят и пращат електронно, така че пазете касовият бон от пратката.